Välkommen till oss!

onsdag 30 december 2009

shoppingtur & fläskläpp

Idag var vi som sagt i Fagernes, mycket folk som sist när jag var där, fick tag i nästan allt jag skulle. Hittade även 1 ny mössa och 2 söta bodys till Ida i babybutiken. Usch jag vet att jag inte borde, men kunde inte motstå. Elise och lilla Katrine shoppade väl lite dom med, eller ja Elise då.
Imorn ska hon och bebis fira nyår med oss, hennes sambo jobbar imorn. Kan ju inte sitta själv heller.

Och när vi kom hem, så ramlade Ida pladask på ansiktet, och fick skrapsår under näsan och världens fläskläpp. stackars henne!



Sen kom 2 av våra vänner Daniel & Alex från Evje hit på en öl, dom är här med ett kompis gäng. Var riktigt kul att se dom igen!
Nu vet jag vad det blir för Nyårs Meny imorn, blir hungrig bara av att titta på recepten. Återkommer efter måltiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar