Välkommen till oss!

fredag 25 mars 2011

Uppdatering

Nu blev det ett litet glapp sen jag sist skrev.
Den här veckan har jag varit ledig i 4 dagar, men nu väntas jobb helg.
Ida har varit sjuk, förkylningsvirus som går på dagis. Nu känner sig B. och jag lite hängiga. Och idag har Ida inte varit sig själv har gnällt ända sedan jag hämtade henne på dagis. Hon ville inte ha någon middag så hon fick välling med alvedon i som slank ner utan problem. Och nu innan hon skulle sova höll hon sig för örat och sa ajajaj. Hoppas att det inte är öroninflammation. Annars får det bli en tur till doktorn efter jobbet imorgon.

Annars har det blåst som fan hela veckan. Kan lova att det varit enbart för att jag varit ledig. För annars har det varit plus grader och sol. Men när det blåser 20-30 m/s varenda dag så går det inte att gå ut. SUCK

Men har fått tillfälle att inviga symaskinen jag fått och sytt upp mina nya gardiner. Det blev riktigt bra, är så nöjd nu ska dom bara strykas.

Och så när man haft lite hemlängtan har jag lyssnat på svensk radio, för i julklapp köpte vi oss en internet radio. Det är nog den bästa presenten på länge. Kan få in allt från Rixfm, Radio Sjuhärad (om man nu skulle vilja lyssna på det) till Amerikansk eller Nya Zeeländsk radio. Lovte it!

Nästa vecka har vi en del att se fram emot.
Berättar mer sen, om det nu går vägen :-)

Ha en fin helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar