Välkommen till oss!

lördag 17 september 2011

Så Glad Så Glad!

Igår när jag var på jobbet och skulle scanna alla paket som kommut med posten, så såg jag att jag hade fått 2 st paket.
Det ena var från Buzzador. Och det andra var igentejpat med Name it tejp. Då förstod jag att det var en overall där i. Helt otroligt att vi blev utvalda till att vara test pilot av denna overall och det bästa av allt är att vi får behålla den. Såg på nätet att den kostar 849 kr så det tackar man verkligen för.
Och vi som knappt ens orkat tänka på vinterkläder ännu så det var helt perfekt!




Så igår blev det middag med buzzador mat. Lagade en got Paneng gryta med kyckling och ägg nudlar.

Och idag blir det mys i soffan för första gången på evigheter med min stora älskling med smågodis och film från Lovefilm som vi fått prova gratis i en månad.

Det mindre tråkiga är att Ida har haft feber förkyld och klagat hela dagen på öron ont så jag misstänker öroninflammation.
Sen är det några andra saker som skett som jag får skriva mer om imorn.



Här är den fina overallen



Middag a la Santa Maria Thai produkter som jag fick via Buzzador som inehöll, äggnudlar, kokosmjölk och pangen mix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar