Välkommen till oss!

onsdag 12 oktober 2011

Uppdatering igen

Ja jag vet att jag skrev igår att bloggen kommer ligga nere ett tag, men jag fick ett sånt trevligt mail igår som gjorde att jag är tvugnen att uppdatera.

Jag fick ett mail om ett samarbete från LikenShare där jag ska få prova produkter från
Enklereliv.no Dessa produkter kommer passa mig perfekt på vår resa.
Hoppas bara jag hinner få dom innan vi drar.



Det är en väskhållare,
en parfymflakong-en liten behållare som gör att man lätt kan ta med sig sin favorit parfym utan att man behöver oroa sig att den tex går sönder i väskan.
Och hårborsten Hårbørsten Tangle Teezer.

Detta är till ett värde av ca 500 kr :-)



Förövrigt så är det snö här. Vi får besök av svärföräldrarna idag. Och jag har fått infuensan, Jättekul!

Vi höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar