Välkommen till oss!

torsdag 22 juli 2010

Ny vecka

Har inte så jättemycket att uppdatera mig om, jobbar nästan varje dag. Förutom idag och i tisdags då var jag ledig, förutom städ jobbet det har jag ca 1 vecka till. Om jag ska vara ärlig så tycker jag det ska bli skönt att bli färdig med det. Min kropp verkar inte vara gjord för att gå upp så tidigt på morgonen.
PÅ Spar är alla jättetrevliga, så det känns väldigt bra hittils att vara där. Skulle inte vilja vara i någon av de andra affärena.

En annan sak som är lite tråkig och mystisk är att våran granne påstår att hon vaknar av att vi för en massa oväsen om natten, typ pratar högt och bråkar. Jag kan inte alls förstå hur detta skulle vara möligt då vi tro det eller ej sover om natten, jag somnar för det mesta i soffan vid 10 tiden. Hon ringde ner till oss kl 2 på natten igår och sa åt oss att sluta bråka. Men vi låg och sov, Sen pratade vi med henne igår kväll och förhoppnings vis så tror hon på att det inte är oss.
Jag tror mer på att hennes granne som bor på samma våning, dvs diagonalt från oss har på något slags alarm, som en klockradio eller sterio då det är samma tider. Men det tror inte vår granne- Hoppas vi finner ut vad det kan vara.

Idag var Ida och jag och lekte i sandlådan vi barnelandet, det var jättekul ända tills en lite äldre pojke kom och skrämde Ida, då var det dax att gå hem. Sen har vi äntligen fått upp hennes gunga här ute. jätteskoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar