Välkommen till oss!

lördag 28 augusti 2010

en stund sen

man hade tid att sitta vid datorn. Nu har mina föräldrar varit här i 1 vecka.
Vi har jättetrevligt, har varit på lite dagsutflykter och jag o mamma har i fiskat dock utan att fått något. Men tro det eller ej man blir lite beroende framkallad.

Nu har jag äntligen hittat en Reima overall som jag tror blir jättebra till Ida. Den har endast varit använd ett fåtal gånger så man kan nästan säga att den är ny







Sen har vår skötväska gått sönder, känner fortfarande behov att ha en. Vi hade ingen märkvärdig alls innan, men var väldigt nöjd med den.
men hittade en billigt på tradera med lite tillbehör som medföljde hoppas den är ok.




I tisdags var vi hos läkaren med Ida, och vad som sker nu är att vi ska få en remiss från sjukhuset i Lillehammer, där en barnläkare ska avgöra om det blir operation eller inte.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kommer bli nöjd med din nya skötväska, jag har en likadan JuJu Be & tycker den är toppen fortfarande.

    SvaraRadera
  2. Tack, känns bra att veta. HAr aldrig hört om märket innan. men ny priset var ju ganska högt så det borde ju vara bra kvalitet. Har bara provat den ett fåtal gånger, men än så länge trivs jag med den :-)

    SvaraRadera