Välkommen till oss!

söndag 18 april 2010

Unge till utlåns!

Jag vet inte vad som skett, på en vecka har min sötnos gått från att sova hela nätter i sin säng, till att vakna massa gånger skrikandes och inte vill somna om i sin egna säng. Verkar ibland tro att hon är rädd för sin egna säng. Likadant har det blivit när hon ska sova middag. De sista dagarna har hon bara sovit 30 min på dan, vilket inte är tillräckligt. Och det resulterar i en trött och grinig mamma.
Och på toppen av det har man en förkyld och ynklig man.
Någon som har tips, isf mottages dom tacksamt!
Så n har jag fått klaga av mig lite

Annars är vädret inte som det ska, det är sol, storm vindar som är iskalla och snöstorm om vartannat. Jag som trodde våren äntligen var på väg.

Men imorn ska vi hämta vår garderobs inredning, ÄNTLIGEN får hoppas att alla delar är med och hela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar