Välkommen till oss!

lördag 9 april 2011

Här är jag igen.

Kom hem igår kväll efter några korta men intensiva dagar i Stockholm. Men har haft det jättetrevligt men det är nåt man får ta igen nu när det känns som man skulle kunna stå och sova. Men denna jobb dag gick förvånansvärt fort.

Fick veta av min chef förra veckan att det hade varit alkohol kontroll just när jag suttit i kassan, men som tur var så klarade jag det galant och hade frågat efter leg.

Hann med en hel del shopping oxå fick gå några timmar alldeles själv i Liljeholmens köpcentrum. Och Ida fick ett nytt regnställ av farmor o farfar, tack tack! Det var verkligen behövligt då hennes gamla hade fått en reva i sig på dagis. Så hon var helt dygnblöt när pappa hämtade henne.
Flygresan gick jättebra, Ida hade sin lilla väska med sig och tyckte det var jättespännande att flyga uppe bland molnen. Tyvärr tyckte inte mamma det var så roligt igår när vi skulle landa och det var världens turbulens a la havet stormar.

Fick även träffa lilla nytillskottet Melvin. Som är B.s kusinbarn vi hade hittat en jättecool lusekofte body till honom. Det verkade uppskattat.

Får försöka visa lite bilder senare, för nu ska jag börja med maten.


Trotsar vinden i torsdags och sitter på en uteservering på Grodan



Lite nya vår och sommar kläder till Ida



Äter middag på en Australiensisk restaurang som har dom godaste ribsen som jag ätit på länge med Anna med fästman & Pierre



Melvins coola body

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar