Välkommen till oss!

tisdag 19 april 2011

Ledig

Idag är det iaf lite sol, men INTE lika fin som igår för då jobbade jag ju såklart.
Märktes att det varit varmt när jag gick hem från jobbet vid 9 på kvällen då var det stora sjöar av smältvatten. Och jag som hade lågskor på mig igen! Att jag aldrig lär mig.

I söndags hade B. bjudit hit en av Idas lekkamrat från dagis med föräldrar, var hur trevligt som helst. Ida lekte som bara den, det var så roligt att se, har lixom inte sett att hon verkligen leker med andra barn, innan har dom mer lekt var för sig.
Och Ida gick runt här hemma och skulle visa alla sina leksaker för Bella (Gabriella) som kompisen heter. Det såg riktigt ut som ett bombnedslag här när det var dax för sängen.

Och Idas potträning funkar fint. Tar det lite med ro. Så det blir mest när man är ledig som vi låter henne gå utan blöja, har köpt ett par trosor som hon gärna vill ha på sig. Sen har jag märkt att hon håller sig ganska bra på natten, kissar massa på morgonen men då helst på toaletten.

Idag är både B. och jag lediga, tllhör inte vardagen.
Får se vad vi finner på, det är så otroligt mycket folk här nu som man blir helt folkskygg. :-)

Men vi ska nog gå ut och äta i eftermiddag med Sara & Sebastian på en av restaurangerna här som har så jäkla goda revben-ribs! Får höra med dom om dom kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar