Välkommen till oss!

fredag 20 maj 2011

Då var det fredag

Tråkigt väder här idag. Var nere i Fagernes innan då min telefon var klar. Men sur blev jag då fodralet som jag lät telefonen vara i då jag lämnade in den för reperation inte var med, han på Expert var väldigt hjälpsam och ringde till Reperations stället där dom sa att dom förstört den då dom tog ur telefon..? Hallå den var i läder och såg ut som en lite ficka man kan lägga den i så inte skärmen blir repig, hur svårt kan det vara att ta ut telefonen därifrån.
Men telefonen funkar bättre än någonsin så jag börjar undra om det varit något fel med den från första början.

Vi firade 17 mai i tisdags, så skönt att det är röd dag för tom affären hade stängt. Vi drog ner till Helsesport sentret där firningen skulle vara. Och på väg dit möttes vi av ett glatt tåg och en orkester, nästan alla barnen från Idas dagis var där så det var bara att "hoppa" in i tåget.
Ida viftade glatt med sin flagga och ville inte släppa taget.
Sen hade vi fått för oss att vi skulle dra till Lillehammer, sagt och gjort. När vi kom fram sken solen, men det räckte att gå där i 15 min så började det regna. Inte kul att vara kvar där så då åkte vi vidare till Sjoa där vi sov över.

Sen på onsdagen åkte vi tillbaka till Lillehammer och shoppade lite. Hade ett presenkort på H&M som jag handlade för plus lite till :-)

Sen var vi hemma igen på kvällen. Igår jobbade jag och idag har jag varit ledig.
Och nu ska jag jobba lör-mån sen är jag ledig på tisdag. Sen jobbar jag ons-fre sen blir det sverige :-)
Ska se om jag hinner ladda upp några bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar