Välkommen till oss!

onsdag 4 maj 2011

Kvälls mys

Igår på mitt stora ♥ hem igen. Han var bara borta 2 dagar men både Ida och jag hann sakna honom mycket.
I måndags hade vi inventering på jobbet vilket innbar att jag jobbade från 12-23. Trodde fasiken aldrig att vi skullebli klara när vi trodde att vi var klara och hade ett stort lagerutrymme att räkna med.
Men nu är det klart för denna gång! Är ledig fram tills på lördag, så gött har en del att stå i här hemma.
Igår fick jag ett ryck och åkte och tvättade den "nya" bilen för den var verkligen skitig av allt damm. Men nu är den relativt ren igen.

Och något typiskt var att min mobil gick sönder förra veckan, touch skärmen slutade fungera. Kollade garantin och hade 1 vecka kvar! Men jag hade ju köpt den i Sverige, men chansade och åkte ner till Expert i Fagernes, och det gick att lämna in den, nu är det bara att hålla tummarna att den blir fixad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar