Välkommen till oss!

lördag 20 augusti 2011

Lördag

Så skönt att vara ledig idag. Har sovit så dåligt de 2 senaste nätterna.
Men tyvärr så är inte vädret det bästa idag.
Ida och jag hade tänkt att åka på utflykt till en familjepark i Lillehammer idag, men känns lite som bortkastade pengar när det inte är något viadre väder.

Igår firade B och jag att det var 10 år sedan vi träffades. Så jag köpte en flaska Champagne och gjorde Shushi det blev gott. Mysig kväll hade vi iaf.

Min nya kamera kom igår på posten, så nu ska jag ut o testa den. Känns bra att ha en kamera som man inte behöver vara så "rädd" om. Den tål tydligen fall upp till 2 meter. Känns bra när jag ibland fumlar.

Har precis gjort en Me&I beställning, har inte handlat där på ett tag nu och denna gång tyckte jag hade mycket fint.

Och igår fick jag ett mail att jag vunnit en ångkokare till ett värde av 255kr. Jätteroligt, då jag i princip aldrig vinner. Eller jo jag har vunnit 2 st Mampods tidigare :-)
Ska ladda upp lite bilder senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar