Välkommen till oss!

torsdag 18 augusti 2011

tomat

Är så stolt, nu Har jag fått 3 st tomater på min planta.
Ska bli spännande att smaka en av de som typ är mogen nu

Jag la i 2 frön för ca 3 månader sen och nu är den nästan lika hög som jag, har försökt klippa ner den lite men tomaterna sitter högst upp
Och jag måste tillägga att jag verkligen inte är någon blom person.




För övrigt är Ida tillbaka på dagis igen efter 2.5 vecka ledigt.
Nu i tisdags blev Ida helt och hållet blöjfri, måste säga att det är så skönt att slippa köpa blöjor, inte minst sagt för henne. Så nu har jag fått beställa fler trosor då hon inte haft mer än 5 st. varav hon har 2 i reserv på dagis.


Nu har jag också beställt en kompakt kamera som även är vattentät ner till 10 meter, sa bli spännande att se hur den fungerar den hade iaf 15mpx
Vi får ju se i höst om den lever upp till förväntingarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar