Välkommen till oss!

tisdag 7 september 2010

Dagis

Igår var det dax att prova att lämna Ida ensam på dagis några timmar. Jag kunde inte vara med då jag jobbade så B. fick vara den som lämnade. Hon hade tydligen skrikigt endel när han skulle gå och en bra stund efteråt. Men sen lungade hon ner sig, hade ätit bra och tom sovit i 40 minuter.

Idag lämnade jag henne. Var väl där 30 min innan jag gick, hon skrek litegrann, och sen hade hon varit med på sångstunden och ätit jättebra. Sen hade hon sovit hela 1h 20 min! Helt chockad!

Inatt sov hon jättbra här hemma, hela natten i sin säng för första gången på evigheter.

Och hon har börjat säga en massa nya saker bara på dessa dagar. Igår så sa hon plötsligt Hello och Hola, har ingen aning om vart hon lärt sig detta.

Och hon sa sin första hela mening i förrgår, då hon själv satt på pottan frågade hon mig om jag hade basjat. Hon är så rolig!

Nu har vi även poströstat till valet. Så har man gjort sin plikt :-)

Nu ska jag passa på att namna lite kläder så det är klart till imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar