Välkommen till oss!

fredag 3 september 2010

fredag

Idag är 3:e dagen på dagis, får se hur det har gått. Ida verkar fått förtroende för det vuxna som jobbar där. Men tyvärr tycker hon de andra barnen är lite läskiga så hon håller sig gärna tryckt emot en. På måndag ska vi prova att lämna henne själv några timmar. Ska blir spännande. Som tur är B. ledig så han kan fort åka dit om det skulle vara något.

Själv ska man jobbar idag och fram tills på tisdag. Känns lite motigt just nu mest för att man vet att man är hemma först kl 11 ikväll.

Nu har vi haft några riktigt fina höst dagar med sol och ganska varmt. Får hoppas det håller i sig. Förr helgen så kom det ju en del snö på topparna här och det vill vi inte ha ÄN tack!

Nu i dagarna kommer min beställning från Me&I, väntar med spänning, blev 2 tunikor och 1 kofta denna gång.
Och så har jag beställt namnlappar som man stryker på till Idas kläder. Känns smartare än att skriva med tusch till när man ska sälja kläder. Jag skulle själv aldrig få för mig att köpa namnade kläder.

Nästa vecka ska jag ta bilder på alla urvuxna kläder och även vagnen för nu står det mest och samlar damm.

Och sen måste jag som jag lovat om skryta om Buzzador som jag äntligen fått produkter ifrån. Har fått hyra film via Lovefilm på nätet, jättekul har redan sett 2 filmer. Och nu ska jag få hem ett paket med Pampers blöjor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar