Välkommen till oss!

fredag 17 september 2010

Suck

Idag är det underbart höstväder ute, men kan får lov att hålla mig inne idag. Har blivit sjuk. Kände mig lite hängig igår eftermiddag men tänkte inte mer på det så jag gick och tränade som vanligt och igår kväll kom allt. Hade feber frossa, förkyld ont i halsen och i kroppen. Fy och bläää. Jag brukar aldrig vara sjuk men när jag väl blir det så blir det rejält. Känner mig som en urvriden disktrasa.
Skulle jobbat idag men det blir till att hålla sig hemma. Får se hur jag mår imorn. Och på söndag kommer Idas Farmor & Farfar.

Annars har vi bara fått postivit från dagis personalen, förra veckan lät det inte positivt alls, hon var gnällig,reserverad och rädd för de andra barnen och hon som tar hand om Ida mest sa att hon inte har tid att bara hålla på att bära runt på Ida då de andra barnen oxå behöver hjälp. Kände mig vädligt stött. Vaddå hon har bara gått 1 vecka, det är en väldigt stor omställning för henne.

Kände mig som en urusel mamma och ville säga upp platsen på stubben.
Men nu de senaste dagarna ha det börjat släppa och igår när vi hämtade henne så brydde hon sig först inte att vi kom. Så nu känns det bra igen.
Tror mer dagis fröknen utryckte sig lite klumpigt så nu har jag givit dom en ny chans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar