Välkommen till oss!

tisdag 14 september 2010

Gratis är gott!

Äntligen får man lite tur känns det som.
I fredags vann jag en nu spillsäker dricks glas från Bambino till Ida.
Igår damp det ner varuprover från Pampers i brevlådan ang deras nyare blöjor.
Och idag fick jag ett mail från Buzzador att jag kom med i den senaste att jag ska få hem ett paket med Pampers blöjor. I Like!

Och här verkar affärerna fått priskrig ang blöjor. Man får numera vartannat paket gratis. Och förra veckan köpte jag 120 st Libero för 93 kr.
Och så får man även vartannan barnmatsburk gratis. Inte för att vi köper det så ofta men när man är ute tex är det jättebra!

1 kommentar:

  1. Älskar också gratis saker.. vi verkar också ha vunnit en mugg från bambino och snart kommer det blöjer. Kanon bra!

    SvaraRadera