Välkommen till oss!

söndag 14 november 2010

Ny vecka, nya mål

Imorn vad det måndag igen. Har haft en rikgit hel och varit ledig, så skönt! Det har kommit lite mer snö i helgen och det har varit folk som aldrig förr här. Då den sk. Beitosprinten ägde rum. Vi var nere på stadion och kollade lite. Förra året när det var World Cup så var vi ju tyvärr sjuka i svininfluensan.
Det var en del landslag som var här: bla Slovenien, Österrike, Schweiz och Norge såklart. STORA stjärnor som Marit Björgen, Björndalen coh Emil Svendsen tävlade idag.

Imorn är det dock tillbaka till verkligheten då ska jag jobba, men sen är jag ledig i 3 dagar och sedan jobbar jag hela helgen. På lördag ska jag på julbord på jobbet, ska bli spännande. Dock ska jag jobba kl 8 dagen efter får väl se till att ta det lite lugnt.

I onsdags var vi på vårt första föräldra möte, det känns väldigt vuxet måste jag säga. Men Ida sköter sig bra och är ett riktigt charmtroll.
På kvällen hade vi lite folk över och bjöd på lite småplock och egen gjord Mousse tårta som var god.



Idag gick Ida och jag upp före pappa och slängde ihop en ny tårta och väckte pappa med kaffe och tårta. Ida hade målat en teckning med vattenfärger och klistrat på 2 st lotter. Det var uppskattat tror vi

2 kommentarer: