Välkommen till oss!

måndag 8 mars 2010

Ida 2 bent



Här är ett videoklipp om vad som sker dagligen, Ida har fått hög stämma numera och befinner sig mestadels av dagen på 2 ben istället för 4 foting, fast om man ska till ett ställe snabbt så är det krypa som gäller.

Annars skiner solen och det känns att våren vill göra entré vi har haft 4 plusgrader i 2 dagar nu - I like!

Jag känner att vi fått lite mer ordning här hemma sen våra besök, vilket innebar mer porslin, bestick osv. Så skönt att hitta och inte ha överfullt i skåpen. Sen har jag oljat in brickorna på soffan och köks bänken. Verkar även ha återhämtat mig ifrån att ha haft inflammation i lederna. Det önskar jag inte ens min värsta fiende. Ont är bara förnamnet. Är på sista piller dagen idag. Hoppas att det gått tillbaka.

Ida har blivit väldigt duktig på att både äta och dricka ur glas själv. Sen har hon börjat klättra på precis allt. Ibland smiter hon ut i trappuppgången och sa klättra i trappan. Ta sig upp på och av Bobby caren och sin gung Zebra klarar hon oxå nu. :-)



Skön kör stil





1 kommentar:

  1. Låter jobbigt med infammation i lederna, hur har du fått det? Söt lilla Ida är! Kram

    SvaraRadera