Välkommen till oss!

torsdag 4 mars 2010

Ladda batterierna.

Skulle jag behöva göra just nu, jag är helt slut både kroppsligen och själsligen. Det är mer påfrestande än man tror med besök. B.s föräldrar reste hem igår och mina åkte idag, för några timmar sedan. Nu skulle jag bara vilja slappa, sitta i soffan och mysa med min familj. Men ikväll så får vi nytt besök av våra vänner Christian & Camilla. Det ska bli trevligt, önskar bara jag hade mer energi!

Jag är så glad att veckan är över, har varit ganska nervös över att våra föräldrar skulle umgås i 3 dagar. Varför vet jag inte, dom har iof bara träffats 1 gång för 4 år sedan. Men det gick jättebra tycker jag.

Ida fick många fina presenter, bla smycken, dopsked, spargroda. och så fick hon föresnade födelsedags presenter av gammel kusinerna i sthlm. Då var det peckböcker, och kläder, bla en tuff joggingdress med matchande t-shirt från Adidas, behöver jag nämna att en av kusinerna jobbar där :-)

Nu ligger sötisen o sover, har precis varit o badat, men idag var hon inte på humör att dyka ifrån kanten, men dyka i vattnet gick så bra. Förra veckan klarade hon av att klättra upp för kanten alldeles själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar