Välkommen till oss!

torsdag 11 februari 2010

1 år

Ja om 20 minuter är min lilla tjej en 1 åring. Tiden har både gått fort och långsamt. Jag saknar den första tiden när hon var helt ny för det gick så fort. Men jag är oxå glad att den är förbi den var både rolig och jobbig. Men man har ju fortfarande en underbar tid framför sig.

Ida verkar vara helnöjd med dagen. Hon har fått bada, dom sjöng för henne på baby simmet, vi har haft kalas ätit tårta för första gången och öppnat massa paket. Och så har hon självklart fått vara i centrum, något som hon älskar. Vi har dock ett paket kvar som vi tar imorgon. Nu ligger den lilla stjärnan utslagen i sin säng.



Sen undrar jag hur många vars män drar nytta av att man har ont??? Man fick ju nån slags superkraft, B.säger att det var den bästa fotmassagen han fått i sitt liv. Ser ni smärtan i mina ögon?





Detta var mitt livs bästa ögonblick:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar