Välkommen till oss!

fredag 5 februari 2010

Fredag igen.

Den här veckan har svishat förbi tycker jag! I förrgår kväll var jag och motionssimmade det var skönt. Dock blev det lite sent var inte hemma förräns vid halv 11 på kvällen.
Igår var hela familjen på babysimmet, pappa B. badade dock inte, han höll sig på land och tog lite bilder och videofilmade. Speciellt kul var det för Ida dök för första gången och det gick hur bra som helst. Så duktig!
Så jag antar att övningarna i duschen lönade sig. Det enda var att hon verkade ha mardrömmar i natt. Hon skrek riktigt hjärtskärande några gånger.

På kvällen igår följde jag med och sköt lerduvor på riktigt. Det har jag aldrig gjort innan. Det var lite läskigt faktiskt, jäkla smäll det blev när man fyrade av skotten. Jag gjorde inte lika bra ifrån mig som på simulatorn. Jag koncentrerade mig nog mest på geväret och att skjuta. Även på att ropa, hej! För lerduvorna var röstaktiverade och då hände det ibland att det inte kom någon när man ropade. Så typsikt. Och idag har jag grym träningsvärk i övredelen av kroppen, speciellt armarna. Det tror man inte att man får av ett gevär men det blir tungt i längden och sen spänner man sig nog lite i onödan när man är helt nybörjare.

Jag har nu suttit och laddat ner barnsånger till Ida, hon är helt frälst i Apan totte & Zillah som går på tv:n varje söndag morgon. Försökte ladda ner den senaste skivan men det kunde man bara köpa. Så det blev den gamla skivan. Men hon blir nog överlycklig när hon hör låtarna. Hon dansar för full och sjunger.



I love badankor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar