Välkommen till oss!

tisdag 9 februari 2010

bak o dop

Idag har jag bakat, det blev Brownies som blev supergoda! Och imorn ska jag göra tårtbotten. Kanske evt. nån annan kaka. Men kan inte komma på vad. Gärna nåt lätt som passar att ha på kalas med tårta. Nån idé?
Sen har jag skruvat ihop bordet som jag köpte igår. Ett litet avlastningsbord att ha i köket. Ida skulle såklart vara med och "hjälpa" till. Men det var snarare tvärtom.
Sen gick vi till pappa som idag jobbade i liften med ett smakprov av kakan och varm saft.

Och så nu äntligen, bättre sent än aldrig har vi fått beställt en tid för dop, som blir 28 Februari. Känner mig lättad att det äntligen blir av. Det blir ett mycket litet sådant. Med B.s föräldrar och kanske mina, och 2 st som måste vara vittnen.

Nu blir det dinner time. B. är ledig imorn så detta blir som vår lördag. Ikväll blir det Tacopaj och ett glas vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar