Välkommen till oss!

måndag 8 februari 2010

Mycket som ska fixas!

Måndag idag!
Har spenderat större förmiddagen framför datorn.

Men innan dess så skickade B. hit en av byggubbarna när han var på väg till jobbet, vi skulle fråga om dom sätta upp lite fler el-uttag. Jag var ju inte beredd på att han skulle banka på dörren halv 9. Där sitter lixom jag vid matbordet i nattlinne!
Sen kom även en elektriker som (förlåt mig) ser ganska bra ut. PINSAMT! Kände mig lite dum när jag frågade om det var möjligt att få ett till uttag i taket.
Jadu det blir nog lite svårt. Det är ju betong i taket. *harkel* Jaha, men jag trodde det gick att dra kablar ändå. Ja då får vi nog riva hela taket och då blir nog inte grannen ovan så glad.
Tur att man är tjej ibland. Då blir det inte så märklig stämning.

Finalen för Eurovision i Oslo hade biljettslätt kl 9
Där satt jag sedan i kö, men efter mycket om o men fick jag tag i 2 st biljetter på en av det bättre platserna. Me happy! Tror det blir en mycket bra fest!

Sen så har jag skrivit ut små inbjudnings kort till kalaset på torsdag, och självklart ska skrivaren krångla så jag måste avinstallera maskinvaran och göra om det plus starta om datorn ett flertal gånger. Tillslut fick jag ut dom.
Och sen så har jag sänt in en gratulation till tidningen. Trodde ni det var lätt - Nej! Det gick ju inte betala direkt till dom, utan man var tvungen att skapa ett konto på nån slags moneygram sida. Tillslut så fick jag nog det till att fungera.
Återstår att se!

Och nu tillsist har jag skickat iväg en beställning av barnkläder. *Puh*

Ibland hatar jag datorer och allt som hör till!

Nu ska jag skriva en inköps lista, ska iväg och handla. Och strålande sol är det ute idag!

Lycka till nu! Ni finns o våra tankar - nu får väntan allt vara över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar