Välkommen till oss!

söndag 27 juni 2010

grill, grill, grill...

Åh vad det är härligt med gasol grill! Man kan bestämma sig 5 minuter innan man gör mat att ska vi grilla, så är det bara att slå på grillen, imorn blir det grillat igen, med lite vänner, Man får passa på medans vädret tillåter.

Idag fick jag sovmorgon till 9.30 för första gången vaknade jag och kände oj vad pigg jag är. Ida var ingen sjusovare direkt heller, hon sov till kl 9.

Midsommarafton var trevlig, vi åt gott Pete var här, han hade med sig Rosé vin och engelsk cider, det var perfekt.
Sen kollade vi lite på fotbollen, sen var det dax för sängen då jag skulle jobba igår.

Idag har vi varit o storhandlat och så har jag köpt jord så jag äntligen kan börja så mina frön.

En annan tråkig nyhet är att min Mormors hund Milou gick bort igår efter 16 år. Men det var dax. Hoppas hon slapp plågas allt för mycket.

1 kommentar:

  1. Åh, lilla Milou. Men som sagt hon hade ju fått leva ett långt liv! Gasol grill är toppen, det har vi också.

    SvaraRadera