Välkommen till oss!

söndag 20 juni 2010

Sagobröllop

Jag är inte så mycket för det där med kungafamiljen, men hade på det lite lätt i bakrunden hela dan sen jag kom hem från jobbet. B. åkte till Sjoa igår och kommer väl hem nån gång idaguben när han nu kan köra. (han besökte puben igår kväll) Men jag tycker hela tillställningen och bröllopet var fantastiskt. Både i kyrkan, alla glada människor man såg, och sist men inte minst talet Daniel höll igår. Man blev ju lite snyftig själv.
Ida tyckte det var roligt och vinkade till tvn och ropade Hurra när dom hurrade i för dom. SÅ sött.

Jag tror det var större och fler folk som erkänt att dom såg på tv. Tom här i Norge är det jättestort.

Imorn är det en ny vecka. Det är skönt på ett sätt att gå upp tidigt men sen går man lite i någon slags halvdvala resten av dan. Ida har sovit jättebra i över en vecka nu. Om man nu vågar skriva det, för varje gång jag nämnt det så har hon sovit sämre.

Och så fick jag ett trevligt telefonsamtal o torsdags, att jag fick jobbet jag får på intervju för i måndags. Men då trodde jag det var ett serverings jobb. Men nu har jag fått deltid fast tjänst som kock på en pizza restaurang, ja dom serverar annat oxå, :-)
Hoppas det blir bra den 15 juli börjar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar