Välkommen till oss!

måndag 21 juni 2010

måndag

var det igen, fu vad trött jag är. Sov jättedåligt i natt.
Ska evt ner till Fagernes en sväng och kolla på en grill. Får väl se om det blir något köp.

Jag var även där i fredags och hämtade det sista på garderoberna, nu har vi fått alla delar äntligen! Ska bara såga till några finjusteringar..Passade på att titta lite i andra affärer. Tänkte jag skulle köpa ett par nya velour byxor till Ida, då hennes är för små. Men då var det ju 50% på en massa kläder, så det blev väl något mer än jag tänkt mig till henne :-)


Idag tror jag det är årets varmaste dag här, redan 16 grader ute! Ska bege oss ut snart.
B. kom hem vid 5 tiden igår. Han hade iaf haft roligt ute. Han behöver väl få roa sig nån gång, det blir ju inte så ofta. Förra helgen var vi med till Sjoa men på vägen dit blev Ida bilsjuk för första gången, stackars liten. Fick verkligen byta och tvätta allt. Tur jag hade ombyte med!

Ida vill visa sin nya mössa hon fått

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar