Välkommen till oss!

onsdag 30 juni 2010

Velig

Jag känner mig som världens mest veligaste person. I förrgår ringde jobb nr 2 och erbjöd mig en fast deltids ställning. Det är bättre arbetstider och 20 kr mer i timlön. Så jag tackade ja till detta jobb. Och chefen på jobb nr ett är på semester utomlands, så henne har jag inte kunnat meddela. Men fick tag i han som är ansvarig där under tiden och fick sagt detta nu i eftermiddags. Usch vad jag hatar sånt!
Men nu är det iaf gjort.

Nu blir det hallon/björnbärs paj med vaniljsås och en kopp kaffe.
Så nervositeten kan släppa.

2 kommentarer:

  1. Alla vill ha dig, känns väl skönt. Fast jag förstår dig inte kul att behöva tacka "nej" när man sagt "ja" tidigare. Men vad är det för jobb du fått nu? Grattis förresten! Kram

    SvaraRadera
  2. haha, ja man får väl se det så. :-)
    Tack! Det är jobb i en mataffär, ska jobba i charken, posten o kassan. Blir lite mer variaton

    SvaraRadera