Välkommen till oss!

onsdag 9 juni 2010

Morgonstund

Idag var dag nr 2 som jag fick gå upp tidigt, kl 6. Idag var det dock lite lättare att komma upp. Känns jätteskönt att man äntligen fått ett jobb, även om det bara är 3timmar per dag. Så är det sagt att jag ska jobba från 7-10, men även om jag blir klar tidigare får jag betalt för 3 timmar. :-) Och timlönen är den bästa jag någonsin haft!

Har i dagsläget fått detta tom 1 Augusti. Men jag önskar och hoppas att det blir mer, även om dom anställt en annan.

När jag kom hem kl 8 låg Ida fortfarande i sin säng och sov. Jag var tvugnen att gå att kolla om hon andades. Den sista månaden har hon vaknat på natten och då har jag automatiskt flyttar henne till vår säng. Men i natt sov hon i sin egen säng. Hon var väl trött antar jag.
Kl 9 vaknade hon. SÅ jag fick en hel timma för mig själv, då B. oxå låg och sov.
Satte på en stor kanna kaffe, det bästa på hela morgonen.

Glömde säga sist jag handlade på Ica i Kinna, fick man en elektrisk kaffekvarn från Bosch värd 400, om man köpte 3 påsar med kaffebönor. Tänkte jag skulle inviga den sen. Det luktar otroligt gott med nymalet kaffe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar