Välkommen till oss!

lördag 12 juni 2010

Vad är det som droppar ner från skyn?

Jo vatten, vatten bara vanligt vatten.
Har regnat duktigt både igår och idag. Men begav mig ut på en långpromenad iaf.
Igår skedde inte mycket. Jag var super trött och la mig och vilade när Ida skulle sova middag. Det visade sig sen att B. somnade i soffan under tiden *s* vad jag inte blir förvånad.

På måndag ska jag på en ny intervju, vi får väl se hur det går. Har väl eg. inte så jätte lust. Men vi får se. Imorn åker vi med B. över till Sjoa då han ska rafta. Hoppas på lite bättre väder.

Åh jag ramlade in på Me&I's hemsida då jag hörde att dom hade rea. Redan ganska slutsålt men kanske ska beställa lite igen. Har en otroligt trevlig säljare här i Norge jag kan kontakta när jag vill köpa nåt. bra, men farligt. :-)

Nu har vi fått det mesta på plats, saknas lite, men ska sen ta lite mer bilder. Och så hoppas vi såklart få lite besök i sommar!


Min pluttenutta!


1 kommentar: