Välkommen till oss!

onsdag 27 januari 2010

Egen tid!

Igår var jag med bjuden till en skjut simulator, har inte direkt skjutit innan eller ens haft tankar på det. Men det var faktiskt roligt, adrenalin fick man ialla fall. Först sköt vi på lerduvor och sen var det småvilt i skogen. Ja jag vet stackars fåglar, ekorrar och harar som jag döda, som tur var det bara på låtsas. Men lite skjutgalen blev man *mohahaha*
Sen så gick vi till Svingen pub där visades handboll, är noll intresserad men tog en öl, sen knatade jag hem runt 10. Det var väldigt skönt med egen tid och bara vara Camilla. Det var första gången men defenitivt inte sista!

Jag med mitt skjutgalna finger:



Annars väntar jag på att vi ska få hämta våran tv som ska komma idag. Men har inte hört något alls. Får väl se annars ringer jag och hör.

Soligt är det idag med, fast dom visade stora stora snömoln på vadret igår som Tone alltid säger.

Annars händer inte mycket här. Ska boka tid hos fotografen för 1-års kort. Hoppas det blir bra! Har köpt presenter nu med, så nu väntas de ramla in på posten när som helst.

Ida ska helst äta själv, annars vill hon inte äta.
Idag blev det lax med grönsaker och Couscous mums!



Fick även en Voddler invite idag. Signa upp mig för några veckor sedan, då stod det att det var i princip omöjligt att få en. Så nu ska jag kolla upp detta och se om det finns några sevärda filmer.
Imorn är det dax för babysim igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar